2011 m. liepos 31 d.

Mill Creek keratino šampūnas, 16 fl oz (473 ml)

Nuoroda: http://www.iherb.com/Mill-Creek-Keratin-Shampoo-Repair-Formula-16-fl-oz-473-ml/6597?at=0

Iš natūralių ir ekologiškų ingredientų, nėra dirbtinių dažiklių, be parabenų.
Keratinas reikalingas, kad plaukai būtų sveiki ir blizgėtų. Suteiks plaukams didesnį elastingumą, sumažins lūžinėjimą.

Iš atsiliepimų: Mano plaukai ilgi šviesūs, dar pašviesinu karts nuo karto kai atauga, tai tokie sausoki galiukai linkę lūžinėti sausi, nesu išranki šampūnams, nuolat juos keičiu man šis tiko. Tik keista buvo, kad šampūnas labai skystas, bet sakoma, kad skystas geriau pasiskirsto plaukuose, spalva šampūno rausva, putoja gerai, naudoju kartu su tos firmos kondicionieriumi. Po plovimo plaukai nešiurkštūs, lengvai šukuojami. Manau norint tinkamai sušvelninti plaukus reikia su kiekvienu eko arba natūraliu šampūnų kartu naudoti kondicionierių ar balzamą.


Man tai jis tinka ir patinka. Didelis kiekis, gera kaina, gerai išplauna. Prikibčiau nebent prie to, kad prastai putoja, del to plaunant galvą susinaudoja gana daug šampūno. Na bet čia taip jau yra su tais natūraliais šampūnais. Planuoju nusipirkti ir tos pačios firmos kondicionierių, gal bus daugiau efekto.

4 komentarai:

  1. noriu uzsisakyti si sampuna ir balzma, bet jau menuo , kaip neatisranda pardavime :(

    AtsakytiPanaikinti
  2. ploviausi vieną kartą, tai kaip ir visos minėjo, blogai putoja, kai išploviau galvą dar ant šlapių plaukų pajutau, kad plaukai kaip šiaudai ir kad šukų neįkišiu, bet po kondicionieriaus reikalai susitvarkė. Plaukai švelnūs, glotnūs. Pirmas įspūdis visai neblogas

    AtsakytiPanaikinti
  3. Panaudojus ilgiau galiu pasakyti tik tiek šampūnas žiauriai prastas , neputoja ir plius pleiskanų daug atsirado , kondiškę iš bėdos sunaudojau , o šampūnu teko tik kosmetinius šepetėlius plauti deja. Niekam nerekomenduoju.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man labai patiko. Nepasakyčiau, kad jis labai jau skystas - na nėra labai tirštas, bet normalus. Ir putoja normaliai. Labai gerai išplauna plaukus. Taip, po plovimo aš naudoju kaukę arba kondicionierių. Panaudojus, man plaukai mažiau riebaluojasi. Aš juo patenkinta.

    AtsakytiPanaikinti