2012 m. liepos 13 d.

Aubrey Organics balansuojamasis GPB šampūnas



Glikogenų proteinų balansuojantis šampūnas. Tinka visų tipų plaukams. Stipriai maitina, turtingas baltymais. Iš 100% natūralių medžiagų. Be parabenų, naftos produktų ir SLS.

Pagrindiniai veiklieji augalai ir medžiagos:
- pieno ir ekologiškos sojos baltymai sustiprina ir "užlopo" plaukų skaidulas, saugo nuo lūžinėjimo;
- ekologiškas alavijas ir sviestmedžio aliejus pripildo drėgmės ir pagerina plaukų struktūrą.

Iš atsiliepimų: Man patiko - būtinai sakysiuosi visą bankę. Plaukai minkšti, žvilga, šiek tiek pasipūtę, nereikėjo ir kondicionieriaus. Man labai aktualu, kad nuo šaknų atkeltų. Spalva tai balzganai gelsva, dar kažkokie balti taškiukai plaukioja...

2 komentarai:

  1. O mano plaukučiams jis visai netiko...Plaukai tapo šiurkštūs, kaip stagarai, sunkiai iššukuojami, riebaluoti būdavo jau kita diena, o kokosu aliejaus kauke išplaudavo tik iš 3-4 karto, taip pat atsirado pleiskanų.
    Seniau man slinko plaukai, tačiau buvau šią beda įveikusi, bet tik kai pradėjau naudoti šį šampūną slinkimas vėl prasidėjo..
    Galvojau, kad čia dėl to, kad tai mano pirmasis natūralus šampūnas ir plaukučiai valosi nuo chemijos, bet tas valymasis per ilgai užsitęsė pakentėjau pora mėnesių ir padėjau šį šampūną į šalį nusprendusi, kad jis man tikrai netinka.
    Deja, mano mamai jis taip pat netiko...

    Kadangi visgi norėjau natūralaus šampūno, tai užsisakiau aubrey organics žaliosios arbatos šampūną, juo ploviau, dar tik kelis kartus, bet jau po pirmų kartų negaliu atsidžiaugti savo plaukučiais. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Geras sampunas ir putoja siek tiek, ne taip kaip pvz ramuneliu visiskai ne :]
    Pas mane virsugalvis priplotas dazniausiai, o galai siausiasi. GPB puikiai tinka virsugalviui, plaukai nelieka prisiploja, buna svelnus ir purus.

    AtsakytiPanaikinti