2011 m. kovo 17 d.

Earth Science plaukų kaukė su alyvuogėmis ir avokadais


Drėkina, stiprina. Atkuria pažeistų plaukų struktūrą. Tinka sausiems, pažeistiems, dažytiems plaukams.

Iš atsiliepimų:
Kvapas jos keistokas, ne itin skanus (nėra ir neskanus), bet pati kaukė man pasakiška - jau kartoju nebe pirmą, nes plaukai po jos nerealūs lieka.


Man patinka sunaudojau jau ne vieną.

Nuoroda: http://www.iherb.com/Earth-Science-Deep-Conditioning-Masque-Olive-Avocado-6-oz-170-g/16737?at=0

4 komentarai:

  1. Man patinka šita priemonė plaukams, tačiau nerekomenduo2iau ploniems plaukams , nes yra stipri.Plaukus labai daug prisotina , plaukai po šios priemonės atrodo gausiai pamaitinti, žvilgantys, todėl labai rekomenduoju jos nepadauginti. Pati priemonė nėra labai skysta , kvapas man labai patinka, laikau ne mažiau 20min.

    AtsakytiPanaikinti
  2. o man kvapas irgi labai patinka. Ir šiaip puiki kaukė, bus kartojama

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai faina kauke,tokia riebi, svelni, svelnus neikyrus kvapas. Kaip tik patariu labai ploniems silpniems plaukams! Mano ilgi, ploni, svieninami,luzinejantys plaukai. Tai po jos pasidaro minkstuciai, svelnuciai, tokie lankstus.. manau labai sumazina galiuku skilinejima.

    AtsakytiPanaikinti
  4. nereali kauke, turbut pati geriausia kokia esu kada nors naudojusi. man reikia stipresnio poveikio ir ji ta puikiai atlieka. tirsta, bet labai gerai pasiskirsto. kvapas labai patinka. reikia jos laaabai nedaug. zodziu rekomenduoju 200 % :)nezinau ar kaukes pagalba, bet plauku galiukai neskilineja, kas anksciau buvo didziule beda.

    AtsakytiPanaikinti