2011 m. gegužės 10 d.

Giovanni giliai valantis šampūnas

Normaliems ir riebiems plaukams. Šalina riebalus ir nešvarumus, suteikdamas plaukams apimties ir blizgesio.

Iš atsiliepimų:
Labai patiko mano riebiem plaukam, kvapas toks mėtinis citrininis. Pirmą kartą panaudojus patiko, žiūrėsim kaip bus toliau.
Nuoroda: http://www.iherb.com/Giovanni-Golden-Wheat-Deep-Cleanse-Shampoo-8-5-fl-oz-250-ml/6421?at=0

4 komentarai:

  1. Labai geras,pabijojau to ,,deep clean",bet mano ilgu plauku nenusausina,trenku 2 kartus,plaukai graziai krenta. Po to tepu serumu plaukus,bet net ir be jo manau nebutu kaltunas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ploviau plaukus jau pora kart, jokio gilaus valymo nepastebejau, plaukai mano riebus, nei kiek neprailgino svarumo pojucio nei kiti skiti sampunai riebiems plaukams.kvapas, konsistencija ir putojimas teigiamai vertinami, bet nekartosiu.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip paprastas šampūnas, išplauna normaliai , bet kad jau ilgiau išliktų švarūs plaukai tikrai ne ir dar jau jo man kvapas tai siaubingas.

    AtsakytiPanaikinti
  4. naudoju jau 3čia buteliuka - man patnka.

    AtsakytiPanaikinti