2011 m. liepos 5 d.

Giovanni, giliai drėkinantis kondicionierius, 8,5 fl oz (250 ml)

Nuoroda: http://www.iherb.com/Giovanni-Smooth-as-Silk-Deep-Moisture-Conditioner-8-5-fl-oz-250-ml/6403?at=0
Kondicionierius pažeistiems plaukams, sudėtyje yra augalinių baltymų nuramina sausus ir pažeistus plaukus, suteikia plaukams blizgesio. Ramina nepaklusnius plaukus sumažina garbanas.


Iš atsiliepimų: Mano atradimai iš iherbo, tai yra šis kondicionierius, mano plaukai dar niekada nebuvo tokie švelnūs ir gražūs nuo natūralių šampūnų.

Bent man šitas kondicionierius (ir šampūnas) patys pačiausi - turbūt smagiausi plaukai po jų lieka, neišsausina, nesuriebalina.


Kvapo beveik jokio, konsistencija gana skysta, maniau, kad poveikis bus prastesnis, bet man jis tiko. Plaukai svelnus, purūs.


Nors sudėtis ir neblizganti, bet sumąsčiau išbandyti, kol kas tik išsiploviau galvą ir man jau nepatiko, kad balzamas visai nepadėjo iššukuoti šlapių plaukų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą