2011 m. kovo 28 d.

Weleda druskos dantų pasta, 3.3 oz (95.7 g)


http://www.iherb.com/Weleda-Salt-Toothpaste-3-3-oz-95-7-g/13289?at=0

Lengvo druskos skonio ekologiška dantų pasta neutralizuoja kenksmingas rūgštis, padeda išvengti karieso, šalina dantų apnašas ir stabdo dantų akmenų susidarymą. Unikalios druskos kristalų dalelės skatina seilių išsiskyrimą – fiziologinį dantų valymosi procesą.

Naudojimas:
apie 2 cm dantų pastos su druska uždėti ant sauso dantų šepetėlio. Valyti dantis ir dantenas nedideliais sukamaisiais judesiais. Dantų pastos sudėtyje esančios medžiagos stipriai skatina seilių išsiskyrimą.

Dantų pasta su druska, kaip ir kitos Weleda dantų pastos, yra aliuminio tubelėse, kad išsaugoti visas natūralias medžiagas, ypač augalinius ekstraktus ir eterinius aliejus, kurie jautrūs deguonies poveikiui. Aliuminio pakuotės nesąveikauja su sudėtyje eančiomis medžiagomis, neleidžia deguoniui patekti į pakuotės vidų ir yra lengvai perdirbamos.

7 komentarai:

  1. Nereali pasta, pirmą kartą skonis nepatiko, o dabar ir skonis net labai patinka, o ir valo gerai, na viena mėgiamiausių, tikriausiai daugiausiai naudojamų bus.

    AtsakytiPanaikinti
  2. skonis neįprastas kaip ir pati pastos spalva, faktūra. Vyrui nepatinka :D o man super, nes puikiai valo.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man skonis labai patinka, aš druskos visai nejaučiu, jaučiu mėtas. :D Draugui iš pradžių nepatiko, bet dabar irgi su ja pradėjo valytis, tik sako, kad jo dantenos per jautrios šiai pastai, nes pradeda skaudėti. Man tai puikiai tinka.

    AtsakytiPanaikinti
  4. jaučiasi druska, bet aš kartais ir šiaip pasivalau su druska ir soda dantis. Būtinai dėti ją ant sauso šepetėlio. neputoja. jaučiasi mėtos.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Puikiai, iki girgždėjimo išvalo dantis, bet man šiek tiek trūksta gaivos iš jos. Be to, nesu tikra, ar gerai šveisti dantis kasdien su druskos granulėmis, tad naudoju ją pakeisdama su kita dantų pasta.

    AtsakytiPanaikinti
  6. patinka viskas-švara, gaiva. pakuotė besibaiginėjanti erzina, bet galima susitaikyti. kartojama ne kartą

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai idomi tekstūra - rusva, su druskos kristaliukais, neputoja. Bet išvalė puikiai, dantys slidūs, ir gaivumo man užtenka.

    AtsakytiPanaikinti