2011 m. balandžio 12 d.

Aubrey Organics erškėtuogių sėklų drėkinamasis kremas sausai odai


Su organiniu erškėtuogių (Rosa Mosqueta) sėklų aliejumi.
Turtingas maitinamosiosmis medžiagomis, lygina smulkias raukšleles.
Veiklieji augalai:
- siliciu turtingas asiūklis ir šalpusnis didina odos elastingumą.
Kremas turtingas linolo ir linoleno rūgštimis, kurios būtinos sveikai odai. Grąžina odai drėgmę, švelnumą ir blizgesį. Oda atrodo jaunesnė.

Iš atsiliepimų:
Veido kremas - kvepia gan skaniai, rožėm lyg ir, susigeria gerai, drėkina gerai, skirtas sausai odai. Aš tokia sausuolė esu, man net vandeniu nuprausus veidą traukia, tai dauguma kremų irgi traukia, o šis ne ir niekur negraužia, kaip kartais su kitais būna.


Rekomenduoju, kas turi nelabai sausą odą kremas puikiai drėkina, nelieka jokio nemalonaus pojūčio pasitepus, gerai susigeria. Oda būdavo atsišerpetojusi, išsausėjusi pradėjus šitą naudoti, viskas susitvarkė.

Mano sausai odai irgi jis visiškai netinka. Tempia odą.


4 komentarai:

  1. Labai geras kremas. mano sausai odai puikiai tiko. malonus kvapas, ir svarbiausia drekina gal ilga laika, nakciai uzsitepiau ir ryte jauciau kad oda padrekinta.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano oda sausa, tai man jis labai tiko, tik nepatiko pakuotė (buteliuką lakau apverstą :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man irgi šitas kremas super. Labai džiaugiuosi jį atradus. Ir kaina normali už tokį kiekį. Be to, sudėtis labai gera.
    Bet irgi laikau buteliuką apvertus, nes antraip ilgai trunka, kol is buteliuko isbega. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kremą sunku išspausti tai laikau apverstą, nepatogi pakuotė, bet kremas geras tepasi gerai,pasiskirsto gerai, mano oda sausa, tik man nepatinka tas saldus kaip "sintetinis" kvapas,o spalva rožinė, ant veido mėgstu kremus su neutraliais kvapais, šis tepant kvapas erzina, bet kai susigeria tai neužuodžiu.

    AtsakytiPanaikinti