2011 m. birželio 21 d.

Jason Natural arbatmedžio pieštukinis dezodorantas, 2.5 oz (71 g)

Nuoroda: http://www.iherb.com/Jason-Natural-Deodorant-Stick-Tea-Tree-Melaleuca-2-5-oz-71-g/6286?at=0

Turi antigrybelinių savybių, arbatmedžio aliejus padeda pašalinti kvapą gaminančios bakterijas. Be aliuminio ir parabenų.

Iš atsiliepimų: išbandė draugas šį antiperspirantą. Sakė nieko geresnio nėra turėjęs, geriau už visus sintetinius.
Pabandžiau ir aš, puikiai sulaiko kvapą.

Bandžiau ir aš, tai tikrai labai gerai saugo nuo prakaito kvapo, o ir atrodo mažiau prakaituoju kai juo tepuosi  Tik pastebėjau, kad pradėjo kažkaip sausint pažastis - tepu rytais ir vakarais, tai kartais buna, kad net paniežti (nu kelis kartus tik buvo), bet šiaip jaučiasi, kad pasausėję. Vyras ji kelis kartus bandė, bet jam tuo ir neitiko, kad jam niežėjo pažastis. Galvojau jau atradau ta vienintelį, bet visgi tesiu paieškas dezodorantų srityje.

Dar papildysiu, kad visgi jis man kažkiek ir rūbus tepa - na aš mėgstu užtikrintai pasitept, t.y. ne tik brukšt ir viskas, bet pora kartų perbraukt per pažastis, tai pastebėjau, kad rūbus kartais patepa, nors ir nesirengiu iškart. Bet tuo pačiu turbut geriausiai saugantis dezodorantas iš visų bandytų - pakaitaliojant bent vasarą manau tikrai dar kartosiu.

2 komentarai:

  1. Sakyčiau vidutinės kokybės. Kvapas neerzinantis. Įpusėjus dienai aš jau užuosdavau savo kvapą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. O man jis patinka, tiksliau pirkau savo vyriškiui, tai jis irgi priekaištų neturi. Dabar naudojame jo antrą pakuotę!

    AtsakytiPanaikinti