2011 m. birželio 8 d.

Sibu Beauty dieninis kremas su šaltalankiais


Apsaugo nuo žalingo aplinkos poveikio. Jaunina saulės paveiktą odą. Gerina odos tonusą ir tekstūrą.

Iš atsiliepimų:
Turbūt geriausiai mano nuomonę apie šį kremą išsakytų sakinys: tai geriausias iki šiol bandytas veido kremas. Pirmiausiai apie mano odą - ji riebi, jautri, linkusi kimštis ir vis sulaukianti spuogų antplūdžio, bet nėra paaugliška, nors elgiasi panašiai. Kuo patiko kremas? Maloni tekstūra, greitai susigeria, palieka veido odą matinę (net šiek tiek sumažina porų matomumą, ryškumą), lengvo ir malonaus kvapo, nekemša porų, neprikviečia nepageidaujamų papildomų spuogų ir sukontroliuoja veido odos blizgesio pasirodymą... Atrodo nieko labai ypatingo, bet iki šiol nei vienas kremas man neatlikdavo visų funkcijų vienu metu.



Na patinka jis man, kvapas labai idomus, net nežinau kaip apibudinti. Toks natūralus, nesintetinis, švelnus. Lengvas, gerai susigeria, neriebina, oda neblizga. Kol kas nesenai naudoju, tai jokių stebuklų jis man nedaro (bet to iš jo ir nesitikėjau), bet tikrai vertas dėmesio.



Mano taip pat mišri į riebumą, susigundžiau, tačiau teko kremuką parduoti. Patiko, kad sulygindavo odos spalvą, skaniai kvepėjo citrinomis bei apelsinais, bet išmėtė raudonais spuogeliais. Matyt aliejų per daug kremuke, o kaip gaila...

2 komentarai:

  1. Būtų tobulas drėkiklis, bet man netiko, nes padaugėjo spuogelių, vis mąstau kuris ingredientas kaltas :( Mano odelė mišri į riebumą, kremukas greitai įsigerdavo, sulygindavo odos spalvą, matizuodavo, skaniai kvepėjo: citrinų ir apelsinų mišiniu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. labai labai patinka ir tinka mano misriai/riebiai odai, pusdieni ja islaiko matine, nekemsa poru, pagerejo bendra odos bukle, jau antra uzisakiau.

    AtsakytiPanaikinti