2011 m. rugpjūčio 16 d.

Aubrey Organics purškiamas dezodorantas su medetkų žiedais


Slopina kvapą, be aršių chemikalų suteikia švaros pojūtį visą dieną. Veikliosios medžiagos:
- medetkų aliejus, antioksidantas vitaminas E, ramunėlės ir arnikos saugo nuo kvapą sukeliančių bakterijų;
- kalaminas veikia džiovinančiai.

Iš atsiliepimų:
Man patinka šis dezodorantas. Švelnus kvapas, manęs neerzina, nėra aštrus.

Mano sesė turi tokį, tai aš vieną kartą pasipurškiau, tai paskui pusę dienos tą žolių kvapą uosčiau, kažkaip nelabai man jis.
Nuoroda: http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Deodorant-Spray-Calendula-Blossom-Natural-4-fl-oz-118-ml/7871?at=0

1 komentaras:

  1. Man taip pat patinka šis dezodorantas. iš pradžių gal ir keistas tas kvapas buvo, bet priprantama vien dėl to, kad jis gerai apsaugo nuo prakaito kvapo. Super :)

    AtsakytiPanaikinti