2011 m. rugsėjo 24 d.

Emtage Hair, plaukų serumas 0.17 fl oz (5 ml)

Nuoroda: http://www.iherb.com/Free-Emtage-Hair-Silkt-ge-Rejuvenating-Styling-Serum-0-17-fl-oz-5-ml-Discontinued-Item/38501?at=0&rcode=dap706
Plaukų serumas visų tipų plaukams, pagamintas iš sertifikuotų ekologiškų ingredientų. Prabangus ir egzotiškų botaninių aliejų, maitina ir apsaugo visų tipų plaukams. Rozmarinas ir kiti eteriniai aliejai, daug vitaminų, antioksidantų ir esminių riebiųjų rūgščių, kad plaukai būtų sveiki ir spindėtų. Itin lengvas, maitinanti formulė susigeria į plaukus greitai ir nepalieka aliejaus likučių. Plaukai iš karto atrodo sveikiau, lygesni ir blizga.
Naudoti keletą lašų, ​​kasdien ant drėgnų ar sausų plaukų.

Iš atsiliepimų: išbandžiau nemokamą plaukų serumą, geriau jau bučiau nebandžiusi, plaukai sulipo, nors vos 2 lašus užtepiau ant galiukų, o jau kvapas kažkokia pipirinė degtinė, žodžiu smirda, fu, metu lauk. Mano plaukams jis visai netiko.

O man jis patiko. Aišku kvapas aštrus, bet plaukams man tiko.

2 komentarai:

  1. Labai tikėjausi, kad palengvins šlapių plaukų iššukavimą, pvz. Alfaparf (nieko bendro su ekologija neturi) padeda, o šis nieko panašaus nedaro, nekartočiau jo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aliejus kaip aliejus, bet kažkokio stebuklingo poveikio nepastebėjau. Šiaip mano plaukus netgi riebina... Ir dar buvau įsidėjusi šį mažą buteliuką į kelionę, tai pusė išbėgo...

    AtsakytiPanaikinti