2011 m. kovo 21 d.

Arrowhead Mills pūsti ryžiai


Be priedų. Pilno grūdo. Pakelis nemažas, daugmaž kaip A4 formato popieriaus lapas.

Iš atsiliepimų:
Atradimas NR.1. Lietuvoj tokių nėra, o jie man žiauriai patinka. Plius whole grain. Beje, čia gan nemažas pakis, taupiai vartojant ir kelioms savaitėms užteks. Galima valgyti kaip dribsnius, su pienu, kondensuotu pienu, sirupu (agavų ar klevų), uogom, vaisiais.
Labai skanūs. Jie necukruoti, tad galima valgyti su sirupu, kad būtų saldžiau. Aš juos valgau su jogurtu, galima ir su pienu. Maišelis labai didelis, bet jaučiu greit aš juos suvartosiu.
Lietuvoje tokių nėra, tik saldūs yra, tokie sulipinti mažo stačiakampio formos, tai man irgi labai skanu.

Nuoroda: http://www.iherb.com/Arrowhead-Mills-Whole-Grain-Puffed-Rice-Cereal-6-oz-170-g/14046?at=0

5 komentarai:

  1. Laabai patiko, tokie dietiski sakyciau :) vaikas valge tik 5 dienas :D butu uzteke ir ilgiau, jei mama nebutu padejusi :D
    Pirksim dar ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. skanu!!! primena ryziu trapuciu skoni :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pūsti ryžiai skanūs, valgėme vienus.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nepatiko nei man, nei vaikui, be skonio visai, gal su jogurtu būtų geriau...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Man visai skanūs pakramsnoti , su jogurtu išvis kaip desertas :D , beje daug man jų neina suvalgyti užsikiša greit skrandis. Valgydama vis galvojau ką jie man primena , tai sumasčiau , yra viena tokia sausų pusryčių rūšis kur skonis viens prie vieno su šiais pūstais ryžiais, tik šie nors ir siunčiami atsiena daaaug pigiau. :))

    AtsakytiPanaikinti