2011 m. kovo 23 d.

Aubrey Organics drėkinantis kremas normaliai odai


Su žalia arbata ir ginkmedžiu. Antioksidantais praturtintas drėkiklis saugo odą nuo saulės, užterštumo. Lėtina natūralaus senėjimo procesą. Atkuria odos švelnumą ir elastingumą.
Su SPF15 saulės filtru - Padimate O.
Iš atsiliepimų:
Jaučiasi, kad pagamintas iš žolių ir aliejų, toks ir kvapas žolinis-aliejaus (mėgstantiems natūralius kvapus patiks, mėgstantiems saldžius, stiprius - nepatiks). Konsistencija - klaiki, arba bėga vienas aliejus arba tirštas tirštas kremas, nepriklausomai nuo to, suplaki prieš tai ar ne. Tarpusavyje nesusimaišo.


Sakyčiau, kad jis tiktų ir sausesnei odai, nėra jis super lengvas, toks iš riebesnių. Kvapas neblogas, neerzinantis, švelnus.
Nuoroda: http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Moisturizing-Cream-Green-Tea-Ginkgo-Normal-Skin-3-4-fl-oz-118-ml/7569?at=0

2 komentarai:

  1. Man jis normaliai susimaišęs, kvapas žolinis, bet man patinka. Ir drėkina gerai, man jis patiko.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man šis kremas nerealus, labai patinka, nes tokia faina oda patepus nemoku apsakyt, po milijoną išbandytų pats geriausias produktas..galėčiau lyginti su loccitane bio kremais...vėl imsiu, nes kaina pagal kišenę o galiojo man beveik 6 mėn ;-))))

    AtsakytiPanaikinti