2011 m. kovo 23 d.

Honeybee Gardens akių tušas



Be parabenų. Kondicionuoja, nesulipina blakstienų, nebyra. Nėra atsparus vandeniui, bet netepa drėgnoje aplinkoje ar sportuojant :)

Iš atsiliepimų:
Pabandžiau šį tušą, tai pirmas įspūdis - nė velnio jis nedažo. Du kartus užtepiau, bet vis tiek mažokai, mano akimis. Nekartosiu tikrai. Nėra jis skystas, normalus tirštas, bet padengia neryškiai. Užtepiau ir trečią sluoksnį vakar, trūūūūksta ryškumo ir apimties. Bet kai pabandžiau nuplauti, nusiplovė paprastai tiesiog vandeniu be jokių papildomų priemonių. Įdomu, kokia reakcija būtų perėjus per lietų? Jo pliusai: visiškai nedirgina akių, nesulipina blakstienų, lengvai nusiplauna.



Ką tik ir aš išbandžiau šį tušą ir nusivyliau... Nieko nedažo, o daug kartų tepant tepasi gabalais...


Beje, noriu pagirti šį tušą, nors prieš tai diskusijose jis buvo iškritikuotas. Gal labai ilgų, tankių ir ryškių blakstienų efekto jis ir nesuteikia, bet man patiko. Aš apskritai į darbą eidama ne visada dažausi blakstienas, tai galvojau, nereikia man čia kažin kokių tų blakstienų.  Tačiau vienu sykiu padažė labai gražiai, netrūko apimties. Be to, didelis pliusas - man jis nesitepa. Anksčiau net cheminiai tušai tepdavo vokus, o su šiuo ištraukiau visą dieną ir netepė.
Nuoroda: http://www.iherb.com/Honeybee-Gardens-Truly-Natural-Mascara-Black-Magic-0-20-fl-oz-6-ml/25054?at=0

1 komentaras:

  1. Aišku nėra ką lyginti su LOREAL DOUBLE efektu :), bet naudoju jau antrą.

    AtsakytiPanaikinti