2011 m. kovo 17 d.

Giovanni 50:50 drėkinantis šampūnas


Normaliems ir sausiems plaukams.

Iš atsiliepimų:
Neturiu jokių priekaištų jam: gerai plauna, nesausina, neriebina plauko. Vienas iš tų kartojamų ne vieną kartą.
Nuoroda: http://www.iherb.com/Giovanni-50-50-Balanced-Hydrating-Clarifying-Shampoo-8-5-fl-oz-250-ml/6398?at=0

3 komentarai:

  1. Sampunas mano riebia galvos oda dar labiau riebino, nekartosiu, nes iki vakaro plaukai jau buna prastos isvaizdos.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man jo kvapas patinka, gerai putoja nėra skystas.
    Išplauna gerai, mano plaukai sausi šviesūs, linkę lūžinėti. Man šampūnai visi geri, svarbiausias yra kondicionierius-balzamas ir kaukės.

    AtsakytiPanaikinti
  3. plauna gerai, plaukai tampa švelnūs, minkšti, bet galėtų bent šiek tiek glotnint nes dabar pasipūtus vaikštau :). deja drėkinimo mano plaukams trūksta. ties šaknims viskas tvarkoj, tačiau galai sausut sausutėliai.. reiks ieškot kokio serumo, nes aliejinės kaukės ir nebepadeda..

    AtsakytiPanaikinti