2011 m. kovo 17 d.

Giovanni plaukų serumas

Plaukus glotninantis serumas. Taip pat gali būti naudojamas plaukų tiesinimui su džiovintuvu.

Iš atsiliepimų:
Man jis labai patinka, skalsus, skaniai kvepia ir tinka mano plaukams.

Naudoju lašelį ant drėgnų plaukų, tai žymiai palengvina iššukavimą, kol dar nebūna išdžiūvę plaukučiai. Be galo skalsus.

Aš turiu seniai, bet nelabai naudoju, nes per riebus jis man kažkoks . Jau atrodo ir taip mažai stengiuos tept, bet matos, kad plaukai kažkuo tepti, nu bet sunaudosiu po truputį. Tai va, nieko ypatingo, bent jau man.

Labai riebus. Todėl reikia ytin mažo lašelio, nes jei padauginsi plaukai greit susiriebaluoja.

1 komentaras:

  1. O man jis nelabai, dėl to, kad per riebus. Patepus juo ir palietus paskui plaukus, jaučiasi, toks riebumas. Ir tikrai aš jo daug netepu, vos lašelį. Ir visai jis neglotnina mano plaukų, nors bendrai paėmus kiek priemonių esu išbandžius, tai niekas mano plaukų nesutramdo, jau tokie pasipūtę ir garbanoti :) Kaip nors užbaigsiu šią priemonę, bet daugiau nekartosiu.

    AtsakytiPanaikinti