2011 m. balandžio 2 d.

Giovanni atstatomasis plaukų kremas


Atkuria pažeistų plaukų struktūrą. Suteikia apimties ir purumo. Porėtus plaukus pamaitina proteinais.

Iš atsiliepimų:
Tikėjausi geresnio efekto nei yra. Nors ir laikiau 10 min. Tas pats kas balzamas (ir tų dar geresnių būna). Nepirkčiau dar sykį.


Turiu tokį, tik manau, kad reikia laikyti tikrai ne 10 min., o minimum 30 min. - 1 val., tada rezultatas man geresnis.

Nuoroda: http://www.iherb.com/Giovanni-Nutrafix-Hair-Reconstructor-6-8-fl-oz-200-ml/6420?at=0

2 komentarai:

  1. Aš turiu šį kremą, man jis patinka, suglotinina plauką, naudoju karta į savaitę, pirkčiau antrą kartą

    AtsakytiPanaikinti
  2. man irgi patiko. Mano plaukai ploni ir labai linke veltis . Tai palaikius net ir kelias minutes tampa glotnus ir isdziuvus labai lengvai issisukuoja be jokiu kitu papildomu priemoniu. Tikriausiai kartosiu :)

    AtsakytiPanaikinti