2011 m. balandžio 2 d.

Now Foods stangrinantis serumas su hialurono rūgštimi


Lygina ir maitina brandžią odą. Hialurono rūgšties serumas užpildo smulkias raukšleles ir lygina odos paviršių.

Iš atsiliepimų:
Labai malonus kvapas, konsistencija kaip visų serumų. Ant viršaus tepiau drėkiklio, kaip ir liepta. Tikiuosi, kad šiek tiek pagelbės suvytusiai odai po žiemos šalčių.


Serumas- toks neriebus permatomas tepaliukas. Jeigu oda sausesnė, papildomai reikės ir kremo. Aš tą serumą sunaudojau, nežinau, nieko negaliu pasakyti nei gero, nei blogo. Man labiau patiko kremas su Hyalurono rūgštimi.


Man jis lipnus, labai aitraus žolinio kvapo, labai stangrinantis. Nors mano oda ne sausa, kremo noretusi po jo, nes labai ryškus tempimo pojūtis.

Man labai patiko, kvapas labai švelnus, konsistencija kaip ir daugumos serumų (čia ne kremas, o kas prieš jį tepliojama), man po žiemos padžiūvusią, pavargusią veido odą prikėlė iš numirusių

3 komentarai:

  1. Patiko serumas. Po 2 savaičių naudojimo oda tapo akivaizdžiai lygesnė. Tikrai esu patenkinta.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pasitepu prie akiu, serumo konsistencija kaip serumo aisku, oda truputi tempia, bet jauciasi kad lygesne, vizualiai aisku skirtumo jokio gal ir nesimato, bet patinka jis man

    AtsakytiPanaikinti
  3. dalinuosi ir savo atsiliepimu:
    https://atsiliepimuerdve.wordpress.com/2016/09/26/now-foods-stangrinantis-veido-serumas-su-hialurono-rugstimi/

    AtsakytiPanaikinti