2011 m. balandžio 5 d.

Orjene Organics veido prausiklis-putos su lipoine rūgštimi


Švelniai valo. Praturtintas alyvuogių minkštimu, Q10, alfalipoine ir hialurono rūgštimis. Su 7 žolelėmis.

Iš atsiliepimų:
Tikrai nieko ypatingo. Putos išsispaudžia. Jis toks light, riebiai odai tai tikrai netinka. Nuprausia, po 5 min. vėl galima eiti praustis odą. Ir tas erzinantis levandų kvapas...

Man prausiklis labai patinka. Kvepia jis tikrai ne levandom. Man kvapas primena imbierą. Labai skalsus, su 2 paspaudimais ir pudrą, ir tušą nuplauna. Sudėtis gera, manau, kartosiu. Panašus į Madaros prausimosi putas, tik geresnis.


Jei oda nėra riebi, o labiau mišri, manau, puikiai tiktų šis prausiklis... nes man per lengvas buvo.. bet ir mano oda labai riebi... Putos švelnios, tik kvapas man nemalonus, esu labai jautri kvapams...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą