2011 m. balandžio 5 d.

Source Naturals tabletės nuo galvos skausmo ir migrenos

Saugūs, natūralūs vaistai, greitai suteikiantys laikiną palengvėjimą, nuima galvos skausmą ir spaudimą.



Iš atsiliepimų: Šiuos pirkau mamukui, jai labai dažnai skauda galvą ir geria visokius vaistus, tai sakau, gal šie bent mažiau kenksmingi bus. Sakė, kad veikia.

Galiu pasakyti, kad galvos skausmas praėjo per keliolika minučių, man net Paracetamolis taip greit nesuveikia, buvau maloniai nustebinta. Nežinau, gal kad sučiulpiau jas netrukus atsiradus skausmui? Bet jis jau toks aštrus buvo, nemalonus, o ne toks lengvas. Žodžiu, vertinu 10 balų.

Man paskutiniu metu kiekvieną mėnesį prieš arba per mmm būna migrena, todėl žinau kas manęs laukia (būna su vėmimais ir visu "gerumu", praktiškai nedarbinga). Tai tik pajutus pradžią išgėriau dvi tabletes prieš miegą ir atsikėlus ir kitas dienas jaučiausi puikiai. Labai džiaugiuosiu, kad nereikėjo nuskauminamųjų ryt. Žiūrėsime kaip sekantį kartą bus. Man tai atradimas, bent jau kol kas. Man rodos ten ir parašyta, kad reikia tik pajutus pirmuosius simptomus išgerti 2 tabletes, o po to, jei reikia, po 1.

O man kartais padeda, kartais ne, net nežinau nuo ko priklauso. Vieną dieną gėriau kaip nurodyta kas dvi valandos, būtent tokiam laikui ir nurimdavo skausmas, bet vakare vistik teko griebtis rimtesnių vaistų

5 komentarai: