2011 m. gegužės 20 d.

Aubrey Organics biri pudra – makiažo pagrindas





Prabangi ir švelni šilko miltelių pudra, pagaminta iš 100% natūralių medžiagų. Oda kvėpuoja ir jaučia lengvumą. Lengvas it pūkas makiažo pagrindas nepriekaištingai padengia veido odą, išlygina spalvą ir išsilaiko visą dieną. Maitina ir saugo odą, ją tausoja, o ne vargina. Atrodo puikiai – minkštai ir tiesiog tobulai.

Kaip naudoti AO birią pudrą: http://www.sveikiproduktai.lt/content/19-kaip-naudoti-aubrey-organics-birias-pudras-ir-skaistalus

Iš atsiliepimų:
Turėkit omeny, kad ji nemaskuos, na, minimaliai, nes yra perregima. Esu šią pudrą bandžius dviejų spalvų, bet vistiek nepasilikau nei vienos. Ėmiau 2 šviesiausias spalvas, bet pradariau tik vieną, nes abi panašiai atrodė. Spalva man per pilka ir nekaip ant veido atrodė, lyg būčiau pavargus/purvina ir pan. Šiaip pudrytė smagi, kiek pamenu.

Aš šiandien gavau savo "beige"; didelio maskavimo nesitikiu, pudrytė dieninė vasarai.



Turėjau užsisakius (parduotuvėje jų nėra, tai parduotuvė užsakė man jas) 2 spalvytes: 'porcelein beige' ir 'beige' (jei nemaišau). Kadangi šviesiaodė esu, tai nėra ką daug mastyt dėl spalvų, nes šviesiausia/antra pagal šviesumą paprastai tinka. Deja, šiuo atveju netiko nei vienas atspalvis - indelyje abu labai panašūs buvo, bet pradariau tik viena, o kai netiko, su antra neeksperimentavau, nes norėjau tvarkingiau gražint jas. Abi spalvos buvo tokios 'negyvos', į pilkumą. Pačios pudros yra lengvos, gražiai dengėsi, man maskavimo pakako (bet jos yra 'translucent', t.y. perregimos, tai maskavimo nereik tikėtis). Sudėtis pudros gera, o ir kiekis milžiniskas už tą kainą.


Nuoroda: http://www.iherb.com/Search?kw=aubrey+organics+translucent+base

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą