2011 m. birželio 20 d.

Aubrey Organics Vegecol drėkinamasis kremas su alavijais


Jautriai odai. Lengvas, atkuria odos elastingumą, ramina ir kondicionuoja jautrią odą neužkimšdamas porų.
Veiklieji augalai:
- ežiuolė ir jonažolė lygina ir stiprina odą,
- turtingi siliciu asiūklis ir šalpusnis tonizuoja ir balansuoja,
- ekologiškas alavijas ir medetka pripildo drėgmės.

Iš atsiliepimų:
Labai labai patiko. Dvi pakuotes sunaudojau ir naudosiu toliau. Mano veido oda labai jautri ir daugelis kremų netiko. Panaudojus šį kremą, pajaučiau, kad oda pasidarė labai švelni.



Kremas jautriai odai, patiko, kad neriebina, nors mano oda prie sausesnių, kai pradėjau naudoti naturalius kremus, pradėjo mėtyti spuogais, ko man gyvenime net bręstant nebūdavo. 
Kiek stiprokai atsiduoda citrusais, kai pasitepi to kvapo nebelieka. Nors kosmetologė ramina, kad gal čia harmonai po gimdymų ir maitinant durniuoja. Žodžiu geras kainos ir kokybės santykis.

2 komentarai:

  1. Visai patiko, drėkinimo gal trūko, bet kas man svarbiausia neelergizavo mano dermatininės sausos odos.

    AtsakytiPanaikinti
  2. neblogas. taip pat norejosi daugiau drekinimo, nealergizuoja.

    AtsakytiPanaikinti