2011 m. birželio 24 d.

Crystal kūno dezodorantas, 4,25 uncijos (120 g)

Nuoroda: http://www.iherb.com/Crystal-Body-Deodorant-Crystal-Body-Deodorant-Stick-4-25-oz-120-g/5705?at=0
Crystal Kūno dezodorantas pagamintas iš 100% natūralių mineralinių druskų, kurios pašalina kvapą, paliekant nematomas apsauginis barjeras nuo kvapą sukeliančių bakterijų, nelipnus, nedažo rūbų, nepalieka baltų likučių ir gali būti naudojamas tiek vyrų ir moterų.

Iš atsiliepimų: Man jis veikia, prakaitas aišku išsiskiria, bet jis toks bekvapis. Tikrai džiaugiuosi, vyras irgi naudoja, tai jam irgi gerai veikia. Gal po kelių dienų drabužiai ir įgauna nemalonų prakaito kvapą, bet vasaros metu ir taip dažniau tenka juos keisti ir skalbti.

Atsiliepimai labai geri, matyt iš tų žmonių, kurie labai daug prakaituoja, aš tos problemos neturiu, vyras daugiau jį naudoja. Man tai toks keistas, keistai tepasi, nepatinka, kad visai bekvapis. Bet rašo, kad prakaito kvapą labai gerai nuima. 



Aprašyme rašoma, kad jis ne prakaitą sulaiko, o kvapą!!! Aš iš tų kur mažai prakaituoja tai pasitepusi, kad ir būna truputį drėgnos pažastys, bet kvapo jokio , kas gausiai prakaituoja reiktų ieškoti tokio kuris stabdo prakaitavimą, arba šį naudoti tik šaltuoju metu kai mažiau prakaituojama. 


Dezodorantas , pranoko mano lūkesčius. Toks bekvapis, tepu ant drėgnų pažastų, tai tepasi gerai. Aš nedaug prakaituoju ,tai man ne taip aktualu, bet kad mano vyriškiui  irgi tiko.

1 komentaras:

  1. Vyras naudoja ir patenkintas, prieš tepantis reikia sušlapinti rutuliuką, jis bekvapis, o jei karšta diena būna tada nesulaiko taip gerai prakaito kaip sintetiniai, bet užtai nesmirda prakaitas, o tik pažastys būna šlapoki.

    AtsakytiPanaikinti