2011 m. gegužės 3 d.

Nature's Answer Periobrite dantų pasta


Natūraliai baltina, su kofermentu Q10 ir foline rūgštimi. Be fluoro. Tinka jautriems dantims, nuima burnos sausumą.

Iš atsiliepimų:
Natūrali, be blogiukų, bet kažkaip labai nesužavėjo. Primena tarybinių laikų dantų pastas, ir dar kas nelabai patinka, kad išsivalius dar ilgai jaučiamas kaip kokios gumos skonis. Žodžiu, kartojama nebus.
Nuoroda: http://www.iherb.com/Nature-s-Answer-Periobrite-Toothpaste-Cool-Mint-4-oz-113-4g/5162?at=0

8 komentarai:

  1. Patinka man šita pasta, tikrai kartosiu :) išvalo gerai, ilgai gaivumas išlieka. Aš gumos skonio nejaučiu :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man taip pat patinka ši pasta. Gumos skonio nėra, tik mėtinis ir gaivumas išlieka išsivalius dantis. Tik reikia priprasti, kad neputoja :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. gavau tą pastą http://www.iherb.com/Nature-s-Answer-Perio...13-4g/5162?at=0 pati jos tūtelė tai super paprasta, tokia senovinė atrodo, o skonis ir kvapas man grynai kaip liesnoj balzam pastųsmile.gif http://www.google.lt/search?q=lesnoj%20bal...440&bih=758

    AtsakytiPanaikinti
  4. Manęs taipogi nesužavėjo... Nejaučiu gaivumo. Greičiausiai nekartosiu.

    AtsakytiPanaikinti
  5. patiko ši pasta, man pasirodė, kad labai gerai išvalo, dantukai slidūs. Man dar pliusas, kad nuo jos nepykina, kai valaus dantis, nes nuo super metiniu, tai mane dažniausiai tampo:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. beje, pastebėjau, kad ir dantukus ši pasta balina :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. mums ši pasta tapo Nr. 1: gerai valo, lieka gaivumas, puiki sudėtis, geras kainos ir kokybės santykis. gaila, vaikams šiek tiek per aštri, nelabai noriai valosi.

    AtsakytiPanaikinti
  8. labai patinka - gaivi, skalsi ir gerai valo! :) bus kartojama

    AtsakytiPanaikinti