2011 m. kovo 15 d.

Aubrey Organics purinamasis prabangus ramunėlių šampūnas


Švelnus, tinka naudoti kasdien. Padidina plaukų apimtį, prideda spindesio.
Nuoroda: http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Chamomile-Luxurious-Volumizing-Shampoo-Normal-11-fl-oz-325-ml/7550?at=0

Iš atsiliepimų:
Mano plaukai ploni, linkę riebaluotis, bet šis šampūnas labai gerai išplauna plaukus, būna purūs ir švelnūs.

Ploviausi galvą kelis kartus, tai paliko gerą įspūdį. Plaukai gerai išsišukuoja, labiau blizga. Tinka net ir turintiems jautrią galvos odą.

Kvapas nekoks ir visiškai neputoja, todėl aš jo per vieną kartą nemažai sunaudoju.  Ir mano didžiam nustebimui, plaukai visą dieną išlieka normalūs, t.y. nesusiriebalavo, nes šaknys linkę riebaluotis greit


Kvapas tikras ramunėlių daugiau pliusų ir nėra, plaukai nenusiskalauja, vis tiek riebaluoti atrodo prausiantis, šiaudiniai pakulinai neblizgūs paliko, išsidžiovinus fenu plaukai net šiugždėti ėmė Neiššukuojami tapo. Volume efektas pasireiškia tuo, kad sulimpa i dredus, o pasukiojus galvą jie dar ir styroti sruogomis pradeda, na mano pirmasis visiškai natūralus šampūnas, manau plaukai turi priprasti ir reikalingas balzamas ar kondicionierius po jo.


Man praktiškai joks šampūnas be kondicionieriaus normalių plaukų nepadaro - aš visą laiką perku šampūnas+kondicionierius. Tik dabar taip gavosi, kad su AO kitu šampūnu plaunu, bet kondicionierių tai tokį, kaip jūsų šampūnas naudoju - ramunėlių, tai plaukai labai puikiai išsiplauna.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą