2011 m. kovo 15 d.

Crystal purškiamas dezodorantas


Bekvapis. Galima naudoti ir kojoms, taip pat purkšti į batų vidų.
Nuoroda: http://www.iherb.com/Crystal-Body-Deodorant-Crystal-Body-Deodorant-Spray-4-oz-118-ml/5710?at=0
Iš atsiliepimų :
Naudoju jau savaitę. Labai patinka, kad neturi jokio kvapo, kadangi naudoju kvepalus tai nemėgstu, kad maišosi dar ir dezodoranto kvapas. Neišbandžiau prie didelių karščių, bet šiaip atrodo tikrai veiksmingas. Aišku vieną dieną kai susinervinau, tai vis tiek pajutau prakaito kvapą, bet čia turbūt jau nelabai kas ir bepadėtų. Žinant kainą, tai iš vis nerealus dezodorantas.


Pažastims nelabai nei man nei MB, tačiau kojoms sueina. Nekartosiu.

6 komentarai:

  1. Man patiko . Ryte pasipurškiau , vakare dar nejaučiu prakaito kvapo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. vasarai per silpnas man, lauksiu rudens/ziemos ir sunaudosiu.

    AtsakytiPanaikinti
  3. šiandien tokį gavau-kol kas esu sužavėta, save laikau prie smarkiai prakaituojančių-o šitas veikia kuo puikiausiai, kas dar patiko, kad labai greit nudžiūna, patogiai purškiasi, didelis kiekis ir maža kaina. Žodžiu super...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Patinka, kad neturi jokio kvapo - galima ramiai kvėpintis kvepalais. Karštą vasaros dieną nebandžiau, bet šiaip atrodo veiksmingas.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Didelis pliusas, kad bekvapis. Tačiau tenka pasipurkšti pažastis gan dažnai dienos metu kitaip neatlaikytų... Kažin, ar kartosiu.

    AtsakytiPanaikinti
  6. man druskiniai visai netinka, absoliuciai jokio poveikio, nei kvapa neutralizuoja , nei prakaitavima stabdo...Sitas irgi ne isimtis- visikas nusivylimas.

    AtsakytiPanaikinti