2011 m. kovo 15 d.

Giovanni D:tox System veido drėkiklis

Su antioksidantais (žaliją arbata ir figomis), acai ir goji uogomis, visų tipų odai.

Iš atsiliepimų:
Kremas pirmu bandymu patiko: greitai susigeria ir maloniai jaučiasi.


Kremukas lengvas, gerai padrėkina, lengvai susigeria, nepalieka riebumo ant veiduko, nors man kažkaip rodosi nelabai skalsus jis. Bet kiekis ir kaina puikūs. Šiaip mielai naudoju jį ir sunaudosiu be problemų, bet ar antrąkart pirkčiau nežinau kolkas... Čia tik dėl to, kad turiu savo mylimiausius kremus atsirinkus ir šitas Giovanni nėra blogas, neturiu jokių priekaištų jam, bet nepralenkia mano numylėtinių.

3 komentarai:

  1. Iš pradžių patiko, bet ilgiau panaudojus, šiek tiek nuvylė.

    Man per riebus. Antroj dienos pusėj oda jau būna riebi. Vasarą, spėju, išvis bus nenaudojamas. Na, bet mano veido oda rieboka, taigi gal turinčioms sausą - bus pats tas.

    Aš žadu sunaudoti rankoms. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. lengvai isigeria, nelieka riebumo, tik jei tepu nakciai ryte riebus veidas buna, bet dienos metu gerai. didele pakuote, skalsiai naudojasi.

    AtsakytiPanaikinti
  3. O Goji uogos suteikia kokį kvapą ar ne? Nes norėčiau išbandyti, bet esu labai jautri kvapams :)

    AtsakytiPanaikinti