2011 m. kovo 15 d.

Jason alavijų gelis


Vienas iš geriausių gamtos drėkinančių gelių su alavijais 98%. Neriebus, minkština ir atgaivina odą, padeda normaliai odai išlaikyti drėgmę. Puikiai tinka naudoti kasdien tepti ne tik veidą, bet ir visą kūną.

Iš atsiliepimų:

Lengvai maloniai tepasi, tik po to oda truputį lipni, nekartočiau ko gero.

Patinka kaip tepasi. Ir kvapas skanus, tepu ryte ir vakare vietoj kremo.

Kvapo neužuodžiau, skalsiai tepasi iš pradžių ant veido palieka lipnų sluoksnį bet trumpam, paskui nebelimpa, mano oda sausa jis man gerai įsigeria, tekstūra kaip želė balta, kiekis didelis. Galima tepti ne tik veidą, bet ir visą kūną. Man patiko, kad alijošiaus net 98%.


Gelis kaip želė, tepu juo sausą veido odą, iš pradžių jis toks lipnus ant veido, bet greitai įsigeria ir nebelimpa. Truputį jaučiasi, kad veidą padengia plona plėvele, dienos pabaigoje patrinus veidą tas gelis trinasi nuo veido (tartum luptųsi veidas, nežinau kaip pasakyti), bet stengiuosi aš jo neliesti arba vėlai vakare dar kartelį pakartoju užtepdama. Man jis patinka, veidas jaučiasi sudrėkintas, mano oda nejautri man jis tinka, galima tepti ir kūną, bet aš tik veidą tepu.

Nepatinka, kad palieka lipnumo jausmą bei padengia plona plėvele kūno odą. Mano oda sausoka, norisi kažko dar labiau drėkinančio. Manau nekartosiu. 


Nuoroda: http://www.iherb.com/Jason-Natural-Aloe-Vera-98-Moisturizing-Gel-16-oz-454-g/6226?at=0
Mažesnis kiekis: http://www.iherb.com/Jason-Natural-Aloe-Vera-98-Moisturizing-Gel-4-oz-113-g/20555?at=0

1 komentaras: