2011 m. kovo 15 d.

Kakavos sviesto tūtelė


Puikus drėkiklis. Daug didesnis nei lūpų balzamo pakuotė :) Panaudojimas:
- tepu pagrinde lūpas, vaikams žandus, galima rankas, na toks į rankinę įsimetus prireikus bet ką patept.
- išsausėjusias vietas-pėdas,aplink nagus. Dar man labai tinka paakiams, tik patirpinu prie "gyvatuko", kol ištirpsta. Mano paakių ypač jautri oda, daugelis priemonių alergizuoja, o šis labai tinka.

Nuoroda: http://www.iherb.com/Cococare-100-Cocoa-Butter-The-Yellow-Stick-1-oz-28-g/5833?at=0

8 komentarai:

  1. na, o man tas stiprus cacao kvapas nepatinka... antrą kartą nepirkčiau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kai tik prasukau , iškart tas aitrus kvapas , net galvą įsiskaudėjo , aš nieko prieš kvapus, bet šitas labai jau stiprus , karts nuo karto pateplioju sausesnes vietas, bet kuo toliau nuo veido , kad tik neužuosčiau.

    AtsakytiPanaikinti
  3. o mas labai-labai patinka ) butent del kvapo ir drekinimo, nors siaip as pries kvapus))...

    AtsakytiPanaikinti
  4. man kvapas vsiskai neuzkliuvo, tepu nakciai visa veida, diena-lupas. Patinka.

    AtsakytiPanaikinti
  5. O man kvapas ypač patiko, tepu ant lūpų, o žiemą tepsiu ir rankas, nes visad suskilinėjusios nuo šalčio būna. O dar už tokią kainą, tai tikrai kartosiu !

    AtsakytiPanaikinti
  6. Patinka. Tepu lūpas-gera konsistencija ir kvapas man tinka, na ir, žinoma, kaina :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man tai labai labai tas kvapas ir drėgnų bet nelipnių lūpų pojūtis - priglaudus pašildau prie lūpų, tada atsileidžia ir gerai tepasi.
    Vaikai ir svaigsta, greičiausiai dėl kakavos kvapo.
    Draugė sako, kad jos natūrali kakava, pirkta LT vaistinėje taip stipriai nekvepia (man tai visai nestiprus o malonus kvapas pasirodė :) ), tai suabejojo, ar natūrali ir nėra kvapiklių...

    AtsakytiPanaikinti
  8. l.patiko, toks multi purpose daiktas, ir lupoms, ir paakiams nakciai, ir sausoms kuno vietoms ar rankoms...aisku drekinimas momentinis, ne ilgalaikis. Kvapas svelnus ir skanus :). Geras daiktas, ypac uz tokia kaina.

    AtsakytiPanaikinti