2011 m. kovo 15 d.

Avalon Organics tankinantis šampūnas su biotinu


Viena populiariausių prekių :) Merginos giria, kad šis šampūnas padeda nuo plaukų slinkimo. Vienoms plaukai rečiau riebaluojasi, kitoms dažniau :) Gerai putoja, didina plaukų apimtį, plaukai švelnūs, lengvai iššukuojami.
Nuoroda: http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Biotin-B-Complex-Thickening-Shampoo-14-fl-oz-400-ml/3477?at=0

Iš atsiliepimų:  patinka jis man, jau antrą buteliuką baiginėju. Kasdienai puikiai tinka.

Jau 2 kart ploviau, tikrai neblogas, plaukai gerai išsiplauna, nepasidaro šiaudiniai, greit nesusiriebaluoja, putoja neblogai.

14 komentarų:

  1. Man patinka ir kvapas, ir putoja jis, nėra jo sudėtis visai nekalta, plaukų slinkimas apmažėjęs, bet man riebalina plauką, įprastai plaunu plaukus kas antrą dieną, o čia reiktų su juo tai daryti kasdien, nes ne tik riebaluojasi, bet dar ir niežėti pradeda. Nepatinka, kad labai kietas buteliukas, sunkiai išsispaudžia.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Iš pradžių labai džiaugiaus, dabar abejoju. atrodė, jog plaukai mažiau riebaluojas, dabar jau regis dažniau. bet slinkimas tai tikrai apmažėjo. apimties neprideda, plaukai labiau sukritę atrodo.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Rekomendacijos suviliojo ir mane...deja nepatinka man jis :( plaukai greitai riebaluojasi ir netenka purumo jau antra diena po plovimo. Nebepirksiu ir nerekomenduoju...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man patiko, nors sudetis nera visai nekalta, bet siaip man geras, kvepia skaniai, asmeniskai man plaukai nesukrinta, bet ar dar pirksiu, nzn :)))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nihgt - CIZ221
    Man labai patinka. Nuo daugumos išbandytų šampūnų niežti galvos odą, o šitas puikiai tiko. Ir plaukų apimtis padidėjo.
    Ypač rekomenduoju turintiems jautrią galvos odą.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai sukrenta plaukai nuo jo. Kol kas naudoju porą savaičių kaitaliodama su kitais. Kaip riebalavosi, taip ir toliau tas pats. O dėl slinkimo kol kas jokių pokyčių.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man kol kas patinka. Plaukai gerai atrodo ir antrą dieną, nors ir šiek tiek sukrinta. Dėl slinkimo sunku atsakyt, pas mane jie ir prieš tai nelabai slinko. Ar antrą kartą pirksiu sunku atsakyt, kadangi neprisirišu prie konkrečių produktų

    AtsakytiPanaikinti
  8. Man būtų buvęs puikus šampūnas, bet nuo jo atsirado pleiskanų (ne tik man, bet ir vyrui), pradėjo niežtėti, tikriausiai alergizuoja, tai aš kaip tik nerekomenduočiau turintiems jautrią galvos odą. Taip pat greičiau riebalavosi plaukai nei plaunant kitais.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Naudojam visa šeima, išsiplovus plaukai būna šiurkštūs, todėl būtinai reikia balzamo ar kondicionieriaus tai naudojam tos pačios firmos kondicionierių labai suminština tada plaukus.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Pabaigiau buteliuka, labai patenkinta siuo sampunu, nes plaukai leciau riebaluojasi, purus ir labai blizga :) uzsisakiau dar :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Mūsų šeimai patinka, malonus kvapas (lyg žolelių koks). Trumpai kirptiems plaukams sakyčiau pats tas, nes išplovus plaukai gana paklusnūs lieka, o ilgesniems reiktų kondicionieriaus, nes sunkoka iššukuot. Bendras vaizdas - plaukai su daugiau apimties ir atrodo tvirtesni (dėl slinkimo kol kas nepastebėjau)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Jis man niekuo neįpatingas. Jokio poveikio plaukams nepastebėjau. Daugiau nepirksiu.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Sampunas patiko. Labai gerai putoja, plaukai lieka purus ir svelnus. Issiplovus galva tikrai atrodo, kad plauku padaugejo arba jie pastorejo. Siek tiek sausina, todel man butinas kondicionierius. Turiu tos pacios serijos, bet jis man nelabai patinka, prastai pasiskirsto ant plauku ir per mazai drekina.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Eilinis sampunas, itartinai gerai putojantis. Daugiau nepirksiu. naudojimo metu padidejo plauku slinkimas (turbut sutapimas).

    AtsakytiPanaikinti