2011 m. kovo 15 d.

Earth Science valiklis sausai/jautriai veido odai


Merginų atsiliepimai labai geri. Nedirgina jautrios odos, nesausina. Gerai nuvalo makiažą, neerzina akių.

Iš atsiliepimų:
Mano oda mišri, tai prausikliai riebiai odai traukia odą, o sausai odai riebina, o šis, nors skirtas sausai- jautriai odai, kremo konsistencijos, puikiai nuplauna makiažą, nedirgina akių, gali atsimerkti, ir nelieka jokio odos tempimo, lyg pasitepus kremu.


Jau nebesuskaičiuoju kelinta naudoju. Odos nesausina, švariai nuprausia visa makiažą (net vandeniui atsparų tušą), akių nesujautrina, galiu atsimerkt ir prausdamasi.

4 komentarai:

  1. Vat ir mano oda mišri, nuo kitų prausiklių labai išdžiūna oda, o po šio tokio efekto nėra. Man jis patinka, kartosiu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai tiko ir patiko, pirksiu dar ne kartą. Mano veido oda riebi,bet jokių nusiskundimų nėra :) o jau kvapas... :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man nepatiko sis prausiklis, na ji pavadinciau pieneliu, nes labai riebus ir sunkus, o ir akis grauzia,daugiau nekartosiu..

    AtsakytiPanaikinti
  4. mano oda mišri. Švelnus, akių tikrai negraužia, mano akys jautrios. Kai oda buvo pažeista dermatito, žaizdota - taip pat negraužė, neerzino.
    Puikiai nuplauna makiažą, nemėgstu makiažo valiklių, su prausikliu labai greit nusiplaunu.
    Anadien pasidalinom šiuo prausikliu su mama, nes jos prausikliai siaubingi. Žiūrėsim ar jai patiks.

    AtsakytiPanaikinti