2011 m. kovo 15 d.

Thayers tonikas su rožių žiedlapiais ir alijošiumi


Be alkoholio. Galima naudoti bet kokiu dienos metu kaip minkštinantį odos gaiviklį. Yra įvairių rūšių.

Iš atsiliepimų:
Tonikas kol kas super! Labai švelnus, malonus, ne veltui tiek išgirtas. Be to, labai gera kaina už labai gerą kiekį.

Išbandžius esu daug rušių šios firmos tonikų ir visi man patinka bei tinka - vis pakaitalioju kvapą, kad neatsibostų, nes labai skalsus, bet vistiek naudoju tik juos nuolat. Odai tinka, nesausina, nejautrina ir būtent šių tonikų dėka supratau toniko reikšmę. Vakare nusiprausus makiažą, nusivalau juo veiduką, ryte/nesidažius irgi nusivalau, nes neprausiu ryte veido prausikliu.


Mano oda riebi (kartais net labai) ir jautroka. Šis tonikas vienintelis, kurio kažkokį pojūtį pajutau. Visi kiti kaip vandenėliai su kvapu būdavo. Aš jį naudoju įprastai, t.y. nuprausiu veidą, tada ant sausos odos su vatos diskeliu nuvalau ir kiek palaukus tepu kremą. Vietoj kremo jį galima naudoti vasarą, dabar gal kiek mažoka būtų. O prausti veidą vien toniku galbūt gali tos, kurių oda nėra linkusi kimštis. Man vien juo nusivalius trūksta tos švaros, kuri būna po prausiklio, jausmo. Naudoju gana dažnai, tarkim kas antrą dieną, kartais dažniau, kartais rečiau.

Nuoroda: http://www.iherb.com/Thayers-Rose-Petal-Witch-Hazel-with-Aloe-Vera-Alcohol-Free-Toner-12-fl-oz-355-ml/6792?at=0

1 komentaras:

  1. dalinuosi ir savo atsliepimu: https://atsiliepimuerdve.wordpress.com/2016/09/27/garsusis-thayers-veido-tonikas-witch-hazel-aloe-vera-formula/

    AtsakytiPanaikinti