2011 m. kovo 16 d.

Aubrey Organics drėkinamasis mėlynųjų ramunėlių šampūnas


Grąžina plaukams švelnumą, spindesį ir paklusnumą. Švelnus - tinka naudoti kasdien. Skirtas normaliems plaukams. Iš 100% natūralių medžiagų.

Iš atsiliepimų:
Tiko ir patiko. Toks žalias, matos, kad iš žolyčių ir kvepia žolėm. Tik minusas, kad plauti sunku, nes mažai putoja. Mano ilgi plaukai, tai truputį vargelis. Ir lyg nesiriebaluoja taip greit.

4 komentarai:

  1. Nepatiko, nes prausiantis uzbego ant veido ir uzalergizavo veido oda. Na, ji pas mane pakankamai jautri. Mamai, sake, neblogas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. putoja puikiai, plove galva irgi gerai, plaukai minkstuciai, bet esu alergiska ramunelems, todel man jis netiko, alergizavo, galva niezejo

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man labai geras šis šampūnas, neputoja, kvepia žolelėmis. Mano plaukų šaknys riebios, o galai sausi/normalūs, plaukai nedažyti, stori. Išsiplovus švara išlieka 2-3 dienas, plaukai minkšti, šilkiniai, žvilgantys, blizgantys.

    AtsakytiPanaikinti
  4. O man tai labai labai patiko šis šampūnas. Puikiai putoja ir beje jis ne žalias ,o melsvas :D Tik minusas tas, kad kai nežinomu būdu priartėja prie akių griaužia :(

    AtsakytiPanaikinti