2011 m. kovo 16 d.

Earth Science veido drėkiklis


Bekvapis. Su migdolais ir alijošiumi.

Iš atsiliepimų:
Man nelabai patinka. Kažkaip plėvelė jaučiasi užsitepus... Dėl drėkinimo mano normaliai odai lyg ir pakankamai... nežinau, ar pakaktų sausai odai.

Man jis labai patinka, mano oda riebi, bet vietom pradėjo šerpetoti.. tai jis super atgaivina odą. Tiesa, kaip jau buvo minėta ne kartą, ant veido jaučiasi plėvelė pradžioje.. bet ta plevelė man padeda išlaikyti veidą matinį.. ir nuo šio drėkiklio veidas neblizga, dėl to man jis labiausiai ir patinka.

Man pilnai padrėkina odytę (mano sausa), nors nebandžius žiemą, tada gal būtų ir mažoka drėkinimo. O šiaip kol naudojau, tai labai patiko - sesė mano tik ji pastoviai naudoja (jos irgi sausa oda). Žadu vėl ateityje jį įsigyti, o šiaip nepamenu dėl plėvelės - lyg ir nebūdavo man tokios....

3 komentarai:

  1. Kaukes pojutis ant veido. Stebetinai greitai, net po 3 val veidas atrode kaip aliejum pateptas. Gal tiesiog mano odai netiko, o gal jis per daug isgirtas...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šiuo metu naudoju šį drėkiklį. Mano oda mišri į riebumą, man labai patinka šis kremukas, plėvelės neformuoja, greitai įsigeria, neriebina odos, tačiau žinoma ir matiškumo neišlaiko ilgai. Nors bekvapis, bet turi specifinį lengvą priekvapį :D Ir kiekis žudantis - 150 ml :) Patinka, nes nekemša porų, neiššaukia spuogų, liuks!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ėmiau savo mišriai odai, nes buvo komentuotas kaip gerai susigeriantis ir mažinantis odos blizgesį. Tai galiu pasakyti, kad tikrai gerai susigeria, blizgesys ne taip matomas. Dienai bus kaip tik :)

    AtsakytiPanaikinti