2011 m. kovo 16 d.

Earth Science akių makiažo valiklis


Su ramunėlėmis ir žalia arbata. Bekvapis, gelinės konsistencijos.

Iš atsiliepimų: Neblogas, labai švelnus akims. Bet man vistiek natūralus aliejukai geriau nuvalo tušą, nei ši priemonė.

Nuoroda: http://www.iherb.com/Earth-Science-Eye-Makeup-Remover-Chamomile-Green-Tea-4-fl-oz-118-ml/5684?at=0

4 komentarai:

  1. Sudėtis jo yra nebloga, valo sakyčiau vidutiniškai, naudoju kontūrinį pieštuką (eyeliner), tai jį sunkiau nuvalo, nusivalai, nusiplauni vandeniu veidą ir vis tiek paakiai šiek tiek juodi, tenka dar kartą valyti.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Konturinio piestuko ir man iki galo nenuvalo :D
    O siaip gelis lipnus, kimbantis, su vatos tamponeliu mozojasi ir juodina aplink akis. Reikia spausti kad normaliai nuvalytu akiu makiaza...NEPATIKO!

    AtsakytiPanaikinti
  3. sitas ir man nepatiko, seiptikejaus daugiau is jo, juodina paakius, ilgai reikia valyt aki kol tusas iki galo nusivalo, o kas baisiausia, kad labai nepatinka mano akis, kol nusivalau tai persti net oda aplink akis, ir kai valaus oda kaista, NEKARTOSIU NIEKADA!!!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Man irgi nepatiko,peršti apie akis valant,reikia stipriau patrinti norint,kad švariai nuvalytų.

    AtsakytiPanaikinti