2011 m. kovo 16 d.

Aubrey Organics rinkinys mišriai riebiai veido odai


Kelioninis rinkinys, puikiai tiks išbandyti produktus. Krepšelyje rasite veido kremą (30 ml), valiklį (30 ml), toniką (30 ml), kaukę (15 ml) ir 3 skirtingus mėginėlius.

Iš atsiliepimų:
Kvapas keistas, bet galima kentėti, priprasiu, manau.
Prausiklis-valiklis nesudarė jokios nuomonės.
Nustebino kaukė (tai mano pirma eco kaukė), ji nesudžiūva ant veido, tad nežinau ar ką ji išvalo, keista kažkaip.
Tonikas labai sunkiai "dengėsi" ant veido, nesupratau kažkaip, lyg iškart tepant pradėjo sausėti.
Veido kremo labai mažai tereikia, praėjus dienai, jaučiu riebumą ant veido. Mano oda mišri, smakras spuoguotas, kitur normali veido oda.



Kvapas ir mane erzina. Dar ilgai juo kvepi...
Prausiklis man smagus, ar ką išvalo nepajaučiau, bet pats veidas jaučiasi nupraustas smagiai, neišdžiovintas.
Kaukės negaliu naudot - iš karto veidas pradeda svilt, raudonuot.
Toniko nepakomentuosiu, nes čia mano pirmas tonikas (tokio daikto iki siol nenaudojau), tad nežinau, kokį poveikį jis turėtų duot.
Kremas - man kaip tik noretųsi riebesnio, su mažesniu kiekiu veido neišsimozoju. Mano kakta, nosis riebesnė, inkštiriukų, spuogiukų mėgsta atsirast, o kitur oda normali. Smakras nuo dermatito išsausėjęs.



Nuoroda: http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Travel-Set-Combination-Oily-Skin-4-Piece-Kit/15429?at=0

2 komentarai:

  1. Prausiklis, minkštos konsistencijos, gerai tepasi, gerai nusiplauna, oda po jo net girgžda kokia slidi, kad sausintų, tai nepastebėjau kol kas. Tikrai patiko.

    Kaukė - pirma nustebino tai, kad tik užtepus užplūdo veidą šiluma, tepti reikia labai mažai, plonu sluoksniuku, ji skysta, primena aliejuką. Palaikiau 15 minučių, na efektas neaiškus, tik kartą bandžiau. Patiko.

    Tonikas - nuvalo gerai, patiko.

    Drėkikilis - va čia reiks dar pabandyti ilgesnį laiką, reikia laai nedaug, skalsus, bet man jis iki galo nesusigeria, o gal geriasi ilgai? Na čia dar reiks bandyti kiek ilgiau.

    Tiesa, kvapai tokie bobutiški, primena man kažką iš senų laikų.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sėdžiu su kauke, maloniai šildo veidą, bet dėl efekto nežinau, nepavyksta man susidarugauti su šiuo rinkinuku. Kremas drėkiklis man per riebus, sunkiai susigeria.

    AtsakytiPanaikinti