2011 m. kovo 16 d.

Shikai rankų ir kūno losjonai



Švelnina ir drėkina, su agurklėm, alijošiumi ir taukmedžio sviestu. Yra įvairių kvapų.
Iš atsiliepimų:
Losjonas man patinka, kad gerai padrėkina mano sausą odą, greitai susigeria. Gal dabar daugiau išbandžius visokių tepalų kūnui ir kitaip sakyčiau apie jį, bet kol naudojau (o sunaudojau turbūt ne mažiau 5 tūbelių), tai labai labai patiko. Kaip ir nieko ypatingo nedarantis, bet kūnas lieka malonus, padrėkintas, be jokių riebumo plėvelių, tai ko daugiau ir reikia.

(Apie agurkų ir melionų kvapoKiekis didelis, kvapas saldus, bet kad kažką darytų, nepastebėjau. Nekartočiau.


Yuzu kvapas maniškio mylimiausias šios firmos, bet naudojus esu beveik visus. Ir tikrai ateityje vėl pirksiu, nes man nr1 jie: puikia drėkina tiek vasarą, tiek žiemą odą, kartais nešiojuosiu rankinėj kaip rankų kremą, nes greitai susigeria, nepalieka riebalo. O jau kvapai...


Ėmiau antrą kaip rankų kremą, nes dažnai plaunu, labai sausėja. Pirmas įspūdis labai geras- švelnus citrininis kvapas, lengvai susigeria, nelipnus. Bet galėtų būti 75ml, nes aš mėgstu keisti priemones ir kvapus.

2 komentarai:

  1. Labai keista man ši priemonė. Norint ,kad susigertų reikia daug masažuoti į kūną , kažkokia nesamonė. Geriasi super sunkiai. Kvapas skanus.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kadangi mano oda sausa, tai susigeria l.greit, net riebesnis galėtų būt. Kvapas švelnus, greit pradingsta.

    AtsakytiPanaikinti