2011 m. kovo 16 d.

J.R. Liggett's šampūnai-muilai


Gana populiari prekė, bet ne visiems tiko. Iš natūralių aliejų, be cheminių priedų. Skirtingų kvapų, skirtingų tipų plaukams.

Iš atsiliepimų:
Labai patiko, vaikams ir vyrui super tiko, nereikia kondicionieriaus po jo, naudojasi taupiai, o kaip putoja. Nė vienas natūralus šampūnas taip neputoja kaip šis. Ir išpilti - be šansų. O mano plaukams nesupratau, reikės dar kartelį pabandyti. Šiaip apžavėta aš juo.

Užsakiau saviškiui, kvapas tai kaip ūkiško muilo su mėtom. Bet vyrui patiko veikimas, gerai putoja, plaukučiai glotnūs pasidarė, vėl kartosim. (J.R. Liggett's, Old-Fashioned Bar Shampoo, Jojoba & Peppermint)


Labai gerai putoja, puikiai nuplauna nuo plaukų visus pūtų ar kitų priemonių likučius, plaukai palieka tokie šiukždantys ir švarūs, bet butinai reikia balzamo.
plaukai po jo džiūsta gerokai ilgiau nei įprastai, gal dėl to, kad mažiau sausina plauką, nei prieš tai naudoti cheminiai šampūnai...



Pirkau pažeistiems plaukams, nes ir šiaip pas mane sausoki ir dažau nuolat ir t.t. Na ir visai patiko. Nors balzamo po jo tikrai reikia, bet nu patogus, putoja baisiausiai, labai mažai reikia ir vietos susitaupo.

Nustebino, kad labai putoja, patiko 'naujoviškai' trinkti plaukus, pats procesas įdomesnis atrodo, o poveikis tikrai geras, plaukai pūrus, riebalavimasis šiek tiek mažesnis, žinoma reikia balzamo, taupus produktas, kvapas visai nestiprus, dydis geras, puikia telpa delne, tai patogu naudoti.
Nuoroda: http://www.iherb.com/J-R-Liggett-s

11 komentarų:

  1. Man labai patiko, buvo labai įdomu išbandyti šampūną-muilą, nes anksčiau nieko panašaus nesu mačius (ypač Lietuvoj). Žinoma, buvau šiek tiek skeptiškai nusiteikus: kaip čia bus patogu su muilu galvą trinkt, ar gerai putos ir pan. Bet nenuvylė: putoja gerai, nors atrodo mažas kiekis jo, manau, užteks ilgam.
    Be to, mano plaukai linkę greitai riebaluotis (kas porą dienų), tačiau nuo šito šampūno greičiau nesiriebaluoja. Keista, nes sudėtyje kokosų, alyvuogių aliejai, kurie, beje, dar ir plaukams labai gerai...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš taip pat pirmą kartą bandžiau kietą šampūną. Gerai išplauna, tik būtinas balzamas, nes plaukai po jo kaip stagarai. Kvapas žolelių.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man irgi patiko, plaukai minksti, tik muiluot buvo keista, nepripratus, tuos plaukus kazkuo trint:) ir man plaukai neliko kaip stagarai. as naudojau su tea tree, gal dar nuo to priklauso

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai patiko, labai tiko, o dar ir sudėtis džiugina. Plaukai nesišiaušia, nesivelia, nėra sausi po plovimo. Man jis ypač tinka ir patinka.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Šis šampūnas, arbatmedžio-kanapių man nelabai tiko, per sunkus, plaukai neblizga, antrą dieną susiriebalavę jau, nors mano plaukai nėra linkę greit riebaluotis.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Turiu arbatmedžio-kanapių, mano didžiausi komplimentai jam. Dažniausiai plaunu galva kas 2 dienas, su šituo be jokiu problemu kas 3. Gerai putoja, plaukai nesivelia, nėra sausi. Rašau jam 10+

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aš taipogi turiu šį šampūną.Matau daug gerų atsiliepimų čia apie juos.O aš paliksiu blogą.Visiškai netiko jis nei mano, nei mamos plaukams.Išsiplovus iš kart jaučiasi riebalai,jų žymiai daugiau nei prieš plovimą.Taip, kad visiškai neišplauna mano plaukų, o gaila...:(

    AtsakytiPanaikinti
  8. nustebino, kad labai putoja, patiko 'naujoviskai' trinkti plaukus, pats procesas idomesnis atrodo o poveikis tikrai geras,plaukai purus,riebalavimasis siek tiek mazesnis, zinoma reikia balzamo, taupus produktas,kvapas visai nestiprus, dydis geras, puikia telpa delne, tai patogu naudoti.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Parašysiu ir aš:) sudėjau per daug vilčių į šį produktą... Labai laukiau, kaip tik tą dieną kai atėjo prekės ruošiausi išeiti į susitikimą. na, galvoju, dabar jau kai išsiplausiu, jau kaip visa graži būsiu... Plaunant pajaučiau, kad plaukai vis labiau kietėja, veliasi, laimei tuo pačiu buvau užsisakius ir balzamo - su juo šiaip ne taip perploviau. Išdžiūvus plaukams vaizdelis buvo ne koks - plaukų galai lyg ir nieko, bet prie šaknų viskas sulipę, lyg kelias dienas neplauta būtų. Nemalonu buvo išvis plaukus judint, tokie sulipę ir kieti jie jautėsi. Nors vėlavau, nusprendžiau plaukus vėl išsiplauti su įprastu šampūnu - trinkau 3 kartus, kol atsiplovė tas riebalas.. Vienžo, nusivylimas visiškas, naudosiu tik kaip muilą.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Mano plaukams ir vyresniajai dukrai šis šampūnas tiko, bet nieko įpatingo nepastebėjom. Vyrui-kažkodėl nepatiko, mažajai dukrai-visiškai netiko. Plaukai prie šaknų sukibę, lyg riebaluoti, apsunkę,lyg būtų neplauti porą mėnesių. Jai (7metai) daugiau tikrai neplausiu su šiuo šampūnu.
    Putoja labai daug. Pirkau mėtų kvapo.

    AtsakytiPanaikinti
  11. nesitikekit is karto efekto,jei plaukai prie chemijos priprate,as jau antra gabaleli naudoju,o plaukai garbanoti,tai pradzioj buvo bedu,o dabar nereikia balzamo ir riebaluojasi maziau,nesivelia,o svarbiausia dingo galvos niezulys.Zinodama,kaip plaukai reikalaus chemijos,istveriau pora savaiciu,ir esu labai patenkinta :)

    AtsakytiPanaikinti